مشاوره و اجرا باتری صنعتی در تهران

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


به طور معمول مراکز و شرکت‌هایی که با داده‌ها سر و کار دارند برای محافظت از اطلاعات ارزشمندشان تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی خود را بدون پشتیبانی ر‌ها نکرده و حتماً آن‌ها را از نظر تغذیه پشتیبان محافظت می‌کنند تا در صورت قطع برق در حدود ۵ تا ۵ دقیقه بسته به باتری و میزان انرژی ذخیره شده در آن بتوان اطلاعات را خارج کرده و دیگر نگران حذف آن‌ها نبود.

با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..

این سیستم‌ها برای اینکه بتوانند نوسانات برق را از بین برده و در هنگام قطعی برق به داد دستگاه‌ها برسند نیازمند یک باتری قدرتمند می‌باشند و طبیعتا نمی‌توان از باتری‌هایی که یکبار مصرف هستند است.فاده کرد چرا که این باتری‌ها به مرور ضعیف شده و نمی‌توانند انرژی را جایگزین کنند بنابراین راه کاری که ارائه شد ساخت باتری‌های شارژی بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر