فروش باتری صنعتی در جنوب تهران

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های


شارژرهای صنعتی بر اساس دو ویژگی جریان و ولتاژ DC خروجی تعریف می‌شوند، طبق این دو مشخصه توان خروجی شارژرها مشخص می‌شود، که شامل شارژرهای با توان کم و با توان زیاد هستند. در حقیقت همه شارژرهای با توان کم، برق ورودی آن‌ها تک فاز و برای شارژرهای با توان زیاد برق ورودی آن‌ها سه فاز است.؛ در نتیجه قیمت شارژر صنعتی باطری با یکدیگر متفاوت است..

آرکا باتری دارای شعب مختلفی در سطح شهر می باشد و ارسال سفارشات از طریق شعب صورت می گیرد. به همین جهت مدت زمان بعد از سفارش تا دریافت باتری به نهایتا دو ساعت محدود شده است.. از طرفی آرکا باتری این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند برای دو روز آتی نیز بر حسب زمان بندی خود ثبت سفارش را انجام دهند.

باتری‌های تولیدی صنعت رایان پارس از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند و دارای سطح کیفی بسیار بالا می‌باشند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده و باتری‌های آن با ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌شوند. به‌علاوه این باتری‌ها دارای عمر طولانی بوده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.



( فروش ) های دیگر