مشاوره و اجرا باتری صنعتی در شرق تهران

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.

با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می‌باشد. شرکت رایان صنعت پارس با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور، کلیه نیازهای مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو پاسخ می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر