فروش باتری صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


این سیستم‌ها برای اینکه بتوانند نوسانات برق را از بین برده و در هنگام قطعی برق به داد دستگاه‌ها برسند نیازمند یک باتری قدرتمند می‌باشند و طبیعتا نمی‌توان از باتری‌هایی که یکبار مصرف هستند است.فاده کرد چرا که این باتری‌ها به مرور ضعیف شده و نمی‌توانند انرژی را جایگزین کنند بنابراین راه کاری که ارائه شد ساخت باتری‌های شارژی بود.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می‌باشد. شرکت رایان صنعت پارس با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور، کلیه نیازهای مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو پاسخ می‌دهد.

در باتری شارژرهای صنعتی، جریان شارژ به تکنولوژی ساخت و حجم باتری مورد نظر جهت شارژ وابسته است.. به عنوان نمونه برای مقایسه جریان شارژ در خودرو و تلفن همراه به این مثال توجه کنید؛ جریانی که جهت شارژ یک باتری ولت خودرو است.فاده می‌شود با جریان مورد نیاز برای شارژ باتری موبایل کاملا متفاوت است..



( فروش ) های دیگر