مشاوره و اجرا باتری صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می‌باشد. شرکت رایان صنعت پارس با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور، کلیه نیازهای مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو پاسخ می‌دهد.

باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.

همانطور که از نام باتری‌ صنعت پیداست. این باتری ها کاملاً صنعتی هستند. طراحی و توان و قابلیت دریافت مجدد انرژی الکتریکی را به دفعات دارند. بسته به نوع و کیفیت مصرف کننده ها، آن‌ها می‌توان تا چند بار آن‌ها را مجدداً شارژ کرد. لازم به ذکر است. باتری یو پی اس برند صنعت، نیز یکی از انواع این باتری‌های معتبر و پر فروش می‌باشد. مکانیزم شیمیایی و مواد اولیه با کیفیت و مکانیزم الکتریکی تقریباً پیچیده‌تری نسبت به باتری‌های عادی دارند. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد باتری صنعت گزینه بسیار مناسبی برای تهیه انواع باتری ups می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر