فروش باتری صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.


شارژرهای صنعتی بر اساس دو ویژگی جریان و ولتاژ DC خروجی تعریف می‌شوند، طبق این دو مشخصه توان خروجی شارژرها مشخص می‌شود، که شامل شارژرهای با توان کم و با توان زیاد هستند. در حقیقت همه شارژرهای با توان کم، برق ورودی آن‌ها تک فاز و برای شارژرهای با توان زیاد برق ورودی آن‌ها سه فاز است.؛ در نتیجه قیمت شارژر صنعتی باطری با یکدیگر متفاوت است..

لازم به ذکر است. که فروش باتری یو پی اس برند صنعت توسط مجموعه ما با شرایط ذکر شده در رابطه با قیمت و کیفیت هم در است.ان تهران و هم در است.ان کرج انجام می‌شود و در صورتی که قصد خرید باتری یو پی اس صنعت در تهران و یا کرج را دارید می‌توانید با ما در تماس باشید.

آرکا باتری دارای شعب مختلفی در سطح شهر می باشد و ارسال سفارشات از طریق شعب صورت می گیرد. به همین جهت مدت زمان بعد از سفارش تا دریافت باتری به نهایتا دو ساعت محدود شده است.. از طرفی آرکا باتری این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند برای دو روز آتی نیز بر حسب زمان بندی خود ثبت سفارش را انجام دهند.



( فروش ) های دیگر