مشاوره و اجرا باتری صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


باتری لیتیوم یونی نوع دیگری از باتری‌های صنعتی هستند که به دلیل سبک بودن و چگالی بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند. باتری لیتیوم به دو شکل قابل شارژ و غیر قابل شارژ وجود دارد. این باتری‌ها نسبت به باتری نیکل کادمیوم طول عمر زیاد، زمان شارژ سریع‌تر و هزینه‌های پایین‌تری دارند.

یو پی اس آلجا سری KI از سری یو پی اس های line-interactive بوده و دارای کنترل هوشمند تمام میکروپروسسوری، سیستم تثبیت کننده ولتاژ خروجی و سیستم فیلترینگ EMI/RFI می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی بدون برق شهر، راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، صفحه LCD و سیستم مدیریت پیشرفته باتری را دارد. کاربری بسیار آسان، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس از مزایای این محصول می‌باشد.

در پست‌های فشار قوی برای عملکرد صحیح برخی رله‌ها و … از برق DC است.فاده می‌کنند. همچنین در مواقع اضطراری و قطع برق شبکه از باتری‌ها به منظور تامین برق DC است.فاده می‌شود. برای شارژ این باتری نیز از شارژر‌ها است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر