مشاوره و اجرا باتری صنعتی در غرب تهران

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.

برای افرادی که می‌خواهند در است.ان تهران با قیمت مناسب ملک تهیه کنند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یکی از گزینه‌های اصلی خود را واحدهای مسکونی در شهرک چیتگر بدانید، تمامی دیوارهای این ساختمان‌ها و واحدهای آپارتمانی – مسکونی بر اساس است.انداردهای روز ساخته و طراحی شده‌اند، عایق‌های صدا، آتش سوزی و همین طور موارد ایمنی به صورت کامل در هنگام طراحی و معماری و عمران این ساختمان‌ها رعایت شده است..


در تمام این موارد به همراه موارد دیگر که در آن نیازمند باتری شارژی قدرتمند و با میزان نگهداری شارژ بالا باشید، باتری ups صنعت می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. چرا که این باتری از دوام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و همینطور از نظر ویژگی‌های فنی از جمله نگهداری شارژ و مکانیزم عملکرد می‌تواند به خوبی نتیجه بخش باشد.

باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.

شارژرهای صنعتی بر اساس دو ویژگی جریان و ولتاژ DC خروجی تعریف می‌شوند، طبق این دو مشخصه توان خروجی شارژرها مشخص می‌شود، که شامل شارژرهای با توان کم و با توان زیاد هستند. در حقیقت همه شارژرهای با توان کم، برق ورودی آن‌ها تک فاز و برای شارژرهای با توان زیاد برق ورودی آن‌ها سه فاز است.؛ در نتیجه قیمت شارژر صنعتی باطری با یکدیگر متفاوت است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر