فروش باتری صنعتی در فیروزکوه

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..


شارژرهای صنعتی بر اساس دو ویژگی جریان و ولتاژ DC خروجی تعریف می‌شوند، طبق این دو مشخصه توان خروجی شارژرها مشخص می‌شود، که شامل شارژرهای با توان کم و با توان زیاد هستند. در حقیقت همه شارژرهای با توان کم، برق ورودی آن‌ها تک فاز و برای شارژرهای با توان زیاد برق ورودی آن‌ها سه فاز است.؛ در نتیجه قیمت شارژر صنعتی باطری با یکدیگر متفاوت است..

یو پی اس آلجا سری KI از سری یو پی اس های line-interactive بوده و دارای کنترل هوشمند تمام میکروپروسسوری، سیستم تثبیت کننده ولتاژ خروجی و سیستم فیلترینگ EMI/RFI می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی بدون برق شهر، راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، صفحه LCD و سیستم مدیریت پیشرفته باتری را دارد. کاربری بسیار آسان، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس از مزایای این محصول می‌باشد.

لازم است. دیزل ژنراتور در هر زمان آمادگی است.ارت و تولید توان الکتریکی را داشته باشد که این امر از طریق شارژر باطری دیزل ژنراتور قابل انجام است.. عملکرد این شارژر به این صورت است. که علاوه بر شارژ کامل باطری از جوش آوردن اسید در باطری‌های اسیدی ممانعت می‌کند.



( فروش ) های دیگر