مشاوره و اجرا باتری صنعتی در فیروزکوه

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..


باتری سرب اسیدی از پرکاربردترین باتری‌ها در صنعت هستند که از صفحات فلزی و اکسید فلزی تشکیل شده‌اند. این باتری‌ها از طول عمر زیاد و هزینه‌های پایین‌تری نسبت به دیگر باتری‌ها برخوردار هستند. باتری خودرو مثالی از باتری اسیدی است..

یو پی اس آلجا سری KI از سری یو پی اس های line-interactive بوده و دارای کنترل هوشمند تمام میکروپروسسوری، سیستم تثبیت کننده ولتاژ خروجی و سیستم فیلترینگ EMI/RFI می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی بدون برق شهر، راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، صفحه LCD و سیستم مدیریت پیشرفته باتری را دارد. کاربری بسیار آسان، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس از مزایای این محصول می‌باشد.

به طور معمول مراکز و شرکت‌هایی که با داده‌ها سر و کار دارند برای محافظت از اطلاعات ارزشمندشان تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی خود را بدون پشتیبانی ر‌ها نکرده و حتماً آن‌ها را از نظر تغذیه پشتیبان محافظت می‌کنند تا در صورت قطع برق در حدود ۵ تا ۵ دقیقه بسته به باتری و میزان انرژی ذخیره شده در آن بتوان اطلاعات را خارج کرده و دیگر نگران حذف آن‌ها نبود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر