مشاوره و اجرا باتری صنعتی در قرچک

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


شارژر UPS محدودیت‌هایی نیز دارد، این محدودیت‌ها سبب می شود تا باتری با هر آمپر ساعتی در یو پی اس است.فاده نشود. UPSهای سونر از شارژر باتری باکیفیت و بدون محدودیت برخوردار هستند و بدون آسیب رسیدن به باتری می‌توانند هر نوع آمپر باتری را شارژ کنند.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می‌باشد. شرکت رایان صنعت پارس با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور، کلیه نیازهای مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو پاسخ می‌دهد.

باتری‌های تولیدی صنعت رایان پارس از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برند و دارای سطح کیفی بسیار بالا می‌باشند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده و باتری‌های آن با ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌شوند. به‌علاوه این باتری‌ها دارای عمر طولانی بوده و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر