مشاوره و اجرا باتری صنعتی در لواسان

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

حمام راحت آباد در روستای راحت آباد واقع شده و اثری متعلق به دوران صفوی و قاجار است. که در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت. بنای حمام در جهت شمالی-جنوبی ساخته شده و بخش‌هایی از آن تخریب شده است.. رختکن، گرم‌خانه و خزینه، بخش‌های مختلف این حمام را تشکیل می‌دهند. مصالح حمام راحت ‌آباد از سنگ لاشه و ملات گچ است.؛ هرچند در بدنه داخلی آن از ملات گل آهک است.فاده شده است..

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


در واقع این باتری‌ ups که با نام باتری شارژی نیز شناخته می‌شوند، میزبان انرژی هستند که هم در زمان وصل بودن برق و هم افت فشار می‌توانند به تثبیت کردن میزان فشار برق کمک کرده و هم در زمان قطعی برق سیستم را تا مدت زمان کمی روشن نگه دارند. این انرژی که در باتری ذخیره شده در هنگام وصل بودن برق و پس از گذر کردن از فیلتر‌هایی همچون یکسو‌کننده و مبدل‌های مخصوص به باتری رسیده و در آن ذخیره خواهد شد.

باتری یو پی اس صنعت گزینه بسیار مناسبی برای تهیه انواع ups می‌باشد. این شرکت باتجربه و معتبر با سال سابقه در زمینه تولید انواع باتری سیلد اسید، از سال اقدام به تولید باتری یو پی اس کرده که امروزه در میان افراد فعال در حوزه برق بالاخص تغذیه‌ رسانی و یو پی اس، باتری یو پی اس برند صنعت بسیار محبوب می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا این محصول را زیر ذره‌بین گذاشته و تمامی جوانب آن را به دقت بسنجیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر