فروش باتری صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ضمنا شارژر متناسب با نوع باتری که در ups است.فاده شده طبق یک منحنی شارژ به شارژ باتری‌ها اقدام می‌کند. در همه باتری‌ها، زمانی که باتری شروع به شارژ شدن می‌کند طبق منحنی شارژی در باتری، مقدار جریانی که شارژر به باتری منتقل می‌کند به مرور کم شده و پس از شارژ کامل باتری، مقدار این جریان به کمترین حد خود در مدت زمان شارژ شدن می‌رسد.

در تمام این موارد به همراه موارد دیگر که در آن نیازمند باتری شارژی قدرتمند و با میزان نگهداری شارژ بالا باشید، باتری ups صنعت می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. چرا که این باتری از دوام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و همینطور از نظر ویژگی‌های فنی از جمله نگهداری شارژ و مکانیزم عملکرد می‌تواند به خوبی نتیجه بخش باشد.

با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..



( فروش ) های دیگر