مشاوره و اجرا باتری صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


باتری شارژر صنعتی از لحاظ ولتاژ و جریان برای هر نوع باتری ساختار متفاوتی دارد. در نتیجه باید دقت شود که شارژرهای دستگاه‌های مختلف به هم وصل نشود. شارژر باطری دیزل ژنراتورها برای باطری‌های اسیدی و باطری‌های اتمی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. کاربران گرامی به منظور اطلاع از قیمت باطری شارژر دیزل ژنراتور می‌توانید با کارشناس ما تماس بگیرید.

باتری لیتیوم یونی نوع دیگری از باتری‌های صنعتی هستند که به دلیل سبک بودن و چگالی بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند. باتری لیتیوم به دو شکل قابل شارژ و غیر قابل شارژ وجود دارد. این باتری‌ها نسبت به باتری نیکل کادمیوم طول عمر زیاد، زمان شارژ سریع‌تر و هزینه‌های پایین‌تری دارند.

در تمام این موارد به همراه موارد دیگر که در آن نیازمند باتری شارژی قدرتمند و با میزان نگهداری شارژ بالا باشید، باتری ups صنعت می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما باشد. چرا که این باتری از دوام و کیفیت خوبی برخوردار بوده و همینطور از نظر ویژگی‌های فنی از جمله نگهداری شارژ و مکانیزم عملکرد می‌تواند به خوبی نتیجه بخش باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر