فروش باتری صنعتی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


همانطور که از نام باتری‌ صنعت پیداست. این باتری ها کاملاً صنعتی هستند. طراحی و توان و قابلیت دریافت مجدد انرژی الکتریکی را به دفعات دارند. بسته به نوع و کیفیت مصرف کننده ها، آن‌ها می‌توان تا چند بار آن‌ها را مجدداً شارژ کرد. لازم به ذکر است. باتری یو پی اس برند صنعت، نیز یکی از انواع این باتری‌های معتبر و پر فروش می‌باشد. مکانیزم شیمیایی و مواد اولیه با کیفیت و مکانیزم الکتریکی تقریباً پیچیده‌تری نسبت به باتری‌های عادی دارند. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد باتری صنعت گزینه بسیار مناسبی برای تهیه انواع باتری ups می‌باشد.

لازم به ذکر است. که فروش باتری یو پی اس برند صنعت توسط مجموعه ما با شرایط ذکر شده در رابطه با قیمت و کیفیت هم در است.ان تهران و هم در است.ان کرج انجام می‌شود و در صورتی که قصد خرید باتری یو پی اس صنعت در تهران و یا کرج را دارید می‌توانید با ما در تماس باشید.

آرکا باتری دارای شعب مختلفی در سطح شهر می باشد و ارسال سفارشات از طریق شعب صورت می گیرد. به همین جهت مدت زمان بعد از سفارش تا دریافت باتری به نهایتا دو ساعت محدود شده است.. از طرفی آرکا باتری این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند برای دو روز آتی نیز بر حسب زمان بندی خود ثبت سفارش را انجام دهند.



( فروش ) های دیگر