مشاوره و اجرا باتری صنعتی در ورامین

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


از شارژر صنعتی به عنوان یک منبع تامین کننده ولتاژ DC در صنعت است.فاده می‌شود. ویژگی‌هایی مانند کارایی بالا، پایداری حرارتی زیاد، میزان پایین رایپل خروجی، درصد رگولاسیون، پاور فکتور ورودی مناسب و نویز صوتی پایین در بازه است.اندارد نشان دهنده یک شارژر صنعتی مناسب و اصولی می‌باشد.

شارژرهای صنعتی بر اساس دو ویژگی جریان و ولتاژ DC خروجی تعریف می‌شوند، طبق این دو مشخصه توان خروجی شارژرها مشخص می‌شود، که شامل شارژرهای با توان کم و با توان زیاد هستند. در حقیقت همه شارژرهای با توان کم، برق ورودی آن‌ها تک فاز و برای شارژرهای با توان زیاد برق ورودی آن‌ها سه فاز است.؛ در نتیجه قیمت شارژر صنعتی باطری با یکدیگر متفاوت است..

یو پی اس آلجا سری KI از سری یو پی اس های line-interactive بوده و دارای کنترل هوشمند تمام میکروپروسسوری، سیستم تثبیت کننده ولتاژ خروجی و سیستم فیلترینگ EMI/RFI می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی بدون برق شهر، راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، صفحه LCD و سیستم مدیریت پیشرفته باتری را دارد. کاربری بسیار آسان، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس از مزایای این محصول می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر