مشاوره و اجرا باتری صنعتی در چهاردانگه

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


به مراتب از برندهای صبا باتری و سهند و سپاهان بالاتر می‌باشد. در مقایسه با محصولات چینی با کیفیت و معتبر در یک سطح از کیفیت و با رنج قیمت تقریبا یکسان هستند و در مقایسه با برند ویتنام همچون لانگ و کملیون در حدود درصد ارزان تر. اما کیفیت نسبتاً پایین تری دارد.

با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..

یو پی اس آلجا سری KI از سری یو پی اس های line-interactive بوده و دارای کنترل هوشمند تمام میکروپروسسوری، سیستم تثبیت کننده ولتاژ خروجی و سیستم فیلترینگ EMI/RFI می‌باشد. همچنین این محصول قابلیت راه اندازی بدون برق شهر، راه اندازی خودکار در زمان برگشت برق، حفاظت تمام اتوماتیک، صفحه LCD و سیستم مدیریت پیشرفته باتری را دارد. کاربری بسیار آسان، نرم افزار قدرتمند مدیریت یو پی اس از مزایای این محصول می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر