تولید و ساخت باریم کلرید در اسلامشهر

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


این ماده در آب قابل پخش و محلول است. و پس از حل شدن به آنیون های کلر و کاتیون های باریم تجزیه می شود. حلالیت این ماده در آب برابر با گرم در هر لیتر است.. البته حلالیت آن در آب به دما بستگی دارد و در دماهای مختلف، مقدارهای متفاوتی از آن در آب حل می شود.

اگرچه این ماده ارزان است.، اما در آزمایشگاه و صنعت کاربردهای محدودی دارد. در صنعت، از این ماده به طور عمده در تصفیه محلول نمک در گیاهان کلر سوزاننده و همچنین در ساخت نمک های عملیات حرارتی، سخت شدن فولاد است.فاده می شود. سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند. این ماده عمدتا برای تولید نمک باریم، ابزارهای الکترونیکی و به عنوان نرم کننده آب است.فاده می شود.می توان آن را به عنوان عامل دهیدراته کننده و تجزیه و تحلیل است.فاده کرد. از این ماده برای ماشینکاری عملیات حرارتی جینگ است.فاده می شود.در دستگاه های کالیبراسیون، به منظور ارزیابی و تضمین کیفیت نیز می توان از این ماده است.فاده کرد.

در صورت تماس با چشم ها اگر لنز تماسی دارید آن را خارج و چشم آسیب دیده را برای دقیقه با آب بشویید. در صورت تماس با پوست، لباس های آلوده را تعویض و آن ناحیه را با آب سرد بشویید. پس از است.نشاق، محیط کار را ترک و هوای تازه است.شمام کنید. پس از بلع نیز از نمک های سولفات سدیم و سولفات منیزیم به عنوان پادزهر است.فاده و الی لیوان آب بنوشید.



( تولید و ساخت ) های دیگر