فروش باریم کلرید در بومهن

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


این ماده دی هیدرات در تصفیه فاضلاب، تولید تثبیت کننده هایPVC، روان کننده های روغن، کرومات باریم و فلوراید باریم است.فاده می شود.معمولاً به عنوان آزمایشی برای یون سولفات است.فاده می شود. از این ماده در آتش بازی نیز است.فاده می شود تا رنگ سبز روشن به خود بگیرد. با این حال، سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند.در صنایع کلر-قلیایی، در ساخت لاستیک از این ماده است.فاده می شود.کلرید باریم همچنین به طور گسترده ای در تصفیه روغن، در صنعت کاغذ سازی است.فاده می شود.

این ماده به عنوان یک نمک ارزان قیمت کاربرد گسترده ای در صنایع و آزمایشگاه ها ندارد. شاید دلیل این موضوع را بتوان سمیت بالای آن دانست. البته از این ماده در تصفیه فاضلاب، ساخت روان کننده های روغن و تثبیت کننده های pvc است.فاده می کنند.

در صورت تماس با چشم ها اگر لنز تماسی دارید آن را خارج و چشم آسیب دیده را برای دقیقه با آب بشویید. در صورت تماس با پوست، لباس های آلوده را تعویض و آن ناحیه را با آب سرد بشویید. پس از است.نشاق، محیط کار را ترک و هوای تازه است.شمام کنید. پس از بلع نیز از نمک های سولفات سدیم و سولفات منیزیم به عنوان پادزهر است.فاده و الی لیوان آب بنوشید.



( فروش ) های دیگر