تولید و ساخت باریم کلرید در فیروزکوه

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.


تولید صنعتی باریم موریات یک فرآیند دو مرحله ای را دنبال می کند. ابتدا سولفات باریم (معمولاً به شکل باریت معدنی) با کربن در دماهای بالا واکنش داده و سولفید باریم و مونوکسید کربن را تشکیل می دهند. سپس، سولفید باریم با اسید هیدروکلریک تصفیه می شود تا BaCl همراه با سولفید هیدروژن تولید شود.

برای حل شدن یک جامد در یک حلال باید انرژی کافی برای غلبه بر نیروی جاذبه بین یون های شبکه موجود باشد. از این رو، نمک کلرید باریم تقریبا در آب سرد نامحلول و کم محلول است. اما با افزایش دمای آب، انحلال پذیری آن نیز افزایش پیدا می کند.

کلرید باریم غیر قابل احتراق است.. هنگامی که با تری فلوئورید بور تماس پیدا می کند، ممکن است. واکنش شدید رخ دهد. بلع یا است.نشاق می تواند مسمومیت ایجاد کند، این امر عمدتا از طریق دستگاه تنفسی و دستگاه گوارش به بدن انسان حمله می کند، باعث ریزش و سوزش مری، درد معده، گرفتگی عضلات، حالت تهوع، است.فراغ، اسهال، فشار خون بالا می شود. در موارد شدید، می تواند باعث مرگ ناگهانی شود. کلرید باریم همچنین می تواند بر سیستم عصبی مرکزی، سیستم قلبی عروقی و کلیه ها تأثیر منفی بگذارد. یون های باریم می توانند باعث تحریک عضلات شوند، سپس به تدریج منجر به فلج شدن فرد شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر