فروش باریم کلرید در فیروزکوه

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.


برای حل شدن یک جامد در یک حلال باید انرژی کافی برای غلبه بر نیروی جاذبه بین یون های شبکه موجود باشد. از این رو، نمک کلرید باریم تقریبا در آب سرد نامحلول و کم محلول است. اما با افزایش دمای آب، انحلال پذیری آن نیز افزایش پیدا می کند.

باریم کلرید چیست ؟ باریم کلرید (به انگلیسی : Barium chloride) یا همان باریم موریات، یک ترکیب معدنی پودری سفید رنگ، سمی با فرمول شیمیایی BaCl است.. این یکی از رایج ترین نمک های محلول در آب باریم است.. مانند سایر نمک های باریم، سمی است. و رنگ زرد مایل به سبز را به شعله می بخشد.

کلرید باریم غیر قابل احتراق است.. هنگامی که با تری فلوئورید بور تماس پیدا می کند، ممکن است. واکنش شدید رخ دهد. بلع یا است.نشاق می تواند مسمومیت ایجاد کند، این امر عمدتا از طریق دستگاه تنفسی و دستگاه گوارش به بدن انسان حمله می کند، باعث ریزش و سوزش مری، درد معده، گرفتگی عضلات، حالت تهوع، است.فراغ، اسهال، فشار خون بالا می شود. در موارد شدید، می تواند باعث مرگ ناگهانی شود. کلرید باریم همچنین می تواند بر سیستم عصبی مرکزی، سیستم قلبی عروقی و کلیه ها تأثیر منفی بگذارد. یون های باریم می توانند باعث تحریک عضلات شوند، سپس به تدریج منجر به فلج شدن فرد شوند.



( فروش ) های دیگر