تولید و ساخت باریم کلرید در قرچک

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


این ماده از فرایند واکنش دو مرحله ای به دست می آید. در ابتدا سولفات باریم به همراه کربن را تا دمای بالا گرم می کنند تا سولفید باریم و مونوکسید کربن تولید شود. در ادامه سولفید باریم با کلرید هیدروژن واکنش می دهد و کلرید باریم را می سازد. معادله این واکنش به شرح زیر است.:

در صنعت نیز از این ماده بیشتر در تصفیه محلول آب نمک در کارخانه های تولید کلر و در ساخت نمک های عملیات حرارتی، ساخت رنگدانه ها و ساخت سایر نمک های باریم است.فاده می کنند. همچنین از این ترکیب در آتش بازی ها برای ایجاد رنگ سبز روشن بهره می برند.

کلرید باریم نمک غیر آلی است. که از کاتیونهای باریم (Ba +) و آنیونهای کلرید (Cl–) تشکیل شده است.. این ماده جامد سفید رنگی است. که محلول در آب و، رطوبت ساز است.. فرمول شیمیایی کلرید باریم BaCl است.. کلرید باریم در مقیاس صنعتی، از طریق یک فرآیند دو مرحله ای آماده می شود. از نمک های باریم در صنعت به وفور است.فاده می شود. کلرید باریم از نظر ماهیت سمی است.. کلرید باریم به عنوان یک نمک محلول و ارزان از باریم، در آزمایشگاه کاربرد گسترده ای پیدا می کند. در صنعت، کلرید باریم به طور عمده در تصفیه محلول نمک در گیاهان و همچنین در ساخت نمک های عملیات حرارتی، سخت شدن فولاد، در ساخت رنگدانه ها و ساخت سایر نمک های باریم است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر