تولید و ساخت باریم کلرید در ملارد

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باتوجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدين کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامي ثلاث و آصف تاج
بخش زمين
هاي ملارد را از اداره خالصه به قيمت هزار تومان و آن
هم به صورت اقساط خريداري نمودند. کهبد چندي بعد سهم دو شريک خود را نيز از آنان خريداري و به تنهايي مالک تمامي اراضي ملارد گرديد. اسناد موجود نشان میدهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الضاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکيت بر تمامي اراضي با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزي مدرن و ايجاد باغ
هاي بسیار وسيع و تأسيس گاوداري مجهز نمود .

با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.


یون +Ba و ترکیبات محلول باریم (به ویژه کلرید، نیترات، هیدروکسید) برای انسان سمی هستند. کلرید باریم سمی ، محرک چشم، پوست و غشای مخاطی است.. در صورت است.نشاق، بلعیدن یا جذب از طریق پوست ممکن است. کشنده باشد. مسمومیت با آن می تواند بر کلیه ها، قلب و عروق و سیستم عصبی مرکزی تأثیر بگذارد. مقادیر کمی باریم محلول در آب ممکن است. باعث شود فرد دچار مشکلات تنفسی، افزایش فشار خون، تغییرات ریتم قلب، تحریک معده، ضعف عضلانی، تغییر در رفلکس‌های عصبی، تورم مغز و کبد، آسیب کلیه و قلب شود. ثابت شده که باریم باعث سرطان در انسان نمی شود.

برای حل شدن یک جامد در یک حلال باید انرژی کافی برای غلبه بر نیروی جاذبه بین یون های شبکه موجود باشد. از این رو، نمک کلرید باریم تقریبا در آب سرد نامحلول و کم محلول است. اما با افزایش دمای آب، انحلال پذیری آن نیز افزایش پیدا می کند.

این ماده تجاری، یکی از محبوب ترین نمک های باریم است.. Bacl در آب هم رطوبت گیر و هم محلول در آب است.. هنگامی که این ترکیب در معرض شعله باز قرار می گیرد، رنگ زرد مایل به سبز می دهد. نمک از واکنش اسید هیدروکلریک با کربنات باریم یا هیدروکسید باریم تولید می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر