فروش باریم کلرید در ورامین

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..


باریم کلرید به دلیل سمیت بالا در آزمایشگاه ها به ندرت است.فاده می شود. تماس این ماده با چشم، پوست و غشای مخاطی تحریک آمیز است.. است.نشاق، بلع و حتی تماس این ماده با پوست می تواند کشنده باشد. مسمومیت با این ترکیب به کلیه ها، سیستم قلبی و عروقی و سیستم عصبی مرکزی آسیب وارد می کند. این ماده برای محیط زیست و آبزیان به شدت مضر است..

باریم کلرید برای تولید برخی دیگر از مواد شیمیایی مانند باریم کرومات، باریم تیتانات و باریم فلورید مورد است.فاده قرار می گیرد. از آن برای تولید پایدارکننده ی پلیمر PVC، غناصر دقیق الکترونیکی، شیشه های خاص است.فاده می شود. همچنین برای تولید حد واسطهای مورد است.فاده در داروسازی نیز است.فاده می شود.

اُشیم تحولی بزرگ در بازار شیمی ایران است.. سایت اُشیم، با هدف تامین و توزیع کلیه نیازهای مواد شیمیایی صنعتی، آزمایشگاهی و همچنین تجهیزات شیمیایی راه­ اندازی گردیده است.. مواد شیمیایی مورد نیاز خود را از اُشیم بخواهید.



( فروش ) های دیگر