تولید و ساخت باریم کلرید در پردیس

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


باریم کلرید به دلیل سمیت بالا در آزمایشگاه ها به ندرت است.فاده می شود. تماس این ماده با چشم، پوست و غشای مخاطی تحریک آمیز است.. است.نشاق، بلع و حتی تماس این ماده با پوست می تواند کشنده باشد. مسمومیت با این ترکیب به کلیه ها، سیستم قلبی و عروقی و سیستم عصبی مرکزی آسیب وارد می کند. این ماده برای محیط زیست و آبزیان به شدت مضر است..

این ترکیب، در طبیعت موجود نیست و از واکنش اسید هیدروکلریک و کربنات باریم یا باریم هیدروکسید بدست می آید. این ماده جاذب رطوبت است. و با جذب آب ابتدا به کلرید باریم دی هیدرات تبدیل می شود. و به طور محدود در آزمایشگاه ها و صنایع است.فاده می شود.

این ماده دی هیدرات در تصفیه فاضلاب، تولید تثبیت کننده هایPVC، روان کننده های روغن، کرومات باریم و فلوراید باریم است.فاده می شود.معمولاً به عنوان آزمایشی برای یون سولفات است.فاده می شود. از این ماده در آتش بازی نیز است.فاده می شود تا رنگ سبز روشن به خود بگیرد. با این حال، سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند.در صنایع کلر-قلیایی، در ساخت لاستیک از این ماده است.فاده می شود.کلرید باریم همچنین به طور گسترده ای در تصفیه روغن، در صنعت کاغذ سازی است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر