خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در بومهن

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


طراحی، تولید و مونتاژ انواع بالابر به دلیل تنوع کاربری و موقیت نصب گوناگون نیاز به داشتن اطلاعات از کارفرما شامل نوع کاربری بالابر اعم از ویلچربر، غذابر، نفربر، باربر و&#; و همچنین داشتن ابعاد دقیق از محل نصب میباشد تا بهترین دستگاه با کاربری بالا و مکانیزم مناسب تولید شود . مفتخریم با داشتن سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشیم.

بالابرهای هیدرولیکی از سیستم هیدرولیک برای انتقال قدرت و نیرو است.فاده می‌کنند که این سیستم از سه قسمت مهم و اصلی کاراسلینگ یا همان کابین حرکتی، جک­های هیدرولیک و پاوریونیت تشکیل شده است.. برای جابه‌جایی کابین، نیروی مورد نیاز جک‌ها توسط پاوریونیت تأمین می‌شود. بالابرهای هیدرولیکی خود به دو قسمت عمده جک مستقیم و جک غیرمستقیم تقسیم می‌شوند.

شاید بتوان مصریان باستان را در ۵ سال پیش از میلاد مسیح جزء اولین تمدن‌هایی دانست که از بالابرهای ساده و ابتدایی برای جابه‌جایی سنگ و مصالح جهت ساخت اهرام ثلاثه مصر است.فاده کردند. کم کم این اختراع کارآمد به سراسر خاورمیانه و کشورهای اطراف گسترش پیدا کرد. ایران و یونان نیز شروع به است.فاده از



( خدمات و سرویس ) های دیگر