خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در دیزین

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.

ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.


تا به حال چند بار شنیده اید که به دلیل شیوه های غیر است.اندارد حمل کالا و بارهای سنگین در کارگاه های صنعتی و کارخانجات، کارکنان دچار سوانح شده اند؟ سوانح حاصل از شیوه های غلط جابجایی نه تنها ضرر مالی بلکه ضررهای جانی نیز به دنبال خواهد داشت.

در بالارهای وینچی معمولا از کابل و زنجیر است.فاده می شود و این بالابرها در مقایسه با بالابر هیدرولیکی از امنیت کمتری برخوردارند. لازم به توضیح است. که بگوییم ؛ با اضافه کردن سیستم ضد سقوط و پاراشوت می توان امنیت نسبی بالابر را بیشتر کرد. ولی با این حال این نوع بالابرها برای جابه جایی افراد به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

کارشناسان ما بعد از نیازسنجی و بازدید از محیط داخلی کارگاه یا کارخانه شما، بهترین بالابر صنعتی را متناسب با نیاز و خواسته شما ارائه خواهند داد. نحوه ی کار کردن با بالابر صنعتی آرینا صنعت و سیستم مدیریت و کنترل آن بسیار ساده بوده و در قالب آموزش های کارشناسان ارائه خواهد شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر