خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در شمال تهران

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.


طراحی، تولید و مونتاژ انواع بالابر به دلیل تنوع کاربری و موقیت نصب گوناگون نیاز به داشتن اطلاعات از کارفرما شامل نوع کاربری بالابر اعم از ویلچربر، غذابر، نفربر، باربر و&#; و همچنین داشتن ابعاد دقیق از محل نصب میباشد تا بهترین دستگاه با کاربری بالا و مکانیزم مناسب تولید شود . مفتخریم با داشتن سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشیم.

این نوع بالابر سیار هیدرولیکی، قابلیت جابه جایی افراد به صورت عمودی دارد و امکان دسترسی افقی وجود ندارد. از رایج ترین بالابر متحرک با دسترسی عمودی می توان به بالابرهای هیدرولیکی آکاردئونی، بالابرهای ریلی ستونی و بالابر های عمود بر اشاره کرد.

ویژگی های بالابر صنعتی آرینا صنعت توانسته این بالابر را از سایر بالابرهای صنعتی موجود در بازار متمایز نماید. به طور کلی یک بالابر صنعتی ایده آل بایستی ویژگی های مختلفی داشته باشد. بالابر صنعتی آرینا صنعت موفق بوده تا تعداد زیادی از این ویژگی ها را در خود جای دهد. در ادامه به مهم ترین این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر