فروش بالابر و جابه جا کننده در شمال تهران

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.


طراحی، تولید و مونتاژ انواع بالابر به دلیل تنوع کاربری و موقیت نصب گوناگون نیاز به داشتن اطلاعات از کارفرما شامل نوع کاربری بالابر اعم از ویلچربر، غذابر، نفربر، باربر و&#; و همچنین داشتن ابعاد دقیق از محل نصب میباشد تا بهترین دستگاه با کاربری بالا و مکانیزم مناسب تولید شود . مفتخریم با داشتن سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشیم.

به بالابرهای متحرک اصطلاحا manlift نیز گفته می شود. این نوع بالابرها برای جابه جایی افراد در جهات و ارتفاع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرند. بالابرهای متحرک خود به دو دسته تقسیم بندی می شوند: بالابر متحرک با قابلیت دسترسی عمودی ، بالابر متحرک با دسترسی عمودی افقی .

استفاده از قطعات با کیفیت در بالابر صنعتی موجب افزایش قیمت آن خواهد شد. اما این افزایش قیمت در نهایت به نفع شما و کارکنان تان خواهد بود چرا که شما را از هرگونه خطر و آسیبی در امان می دارد. مجموعه صنعتی آرینا صنعت با است.فاده از با کیفیت ترین قطعات تولید، اقدام به تولید و عرضه ی بالابر صنعتی نموده است..



( فروش ) های دیگر