خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در شهر جدید اندیشه

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


نوع دیگری از بالابرهای متحرک هستند که با مکانیزم تلسکوپی کار می کنند . در این نوع بالابرها جک های هیدرولیک و بازوهایی هیدرولیکی به شکل یک تلسکوپ داخل یکدیگر قرار می گیرند و در زمان انجام کار به بیرون هدایت می شوند. و امکان دسترسی افقی و عمودی را فراهم می کنند.

در بالارهای وینچی معمولا از کابل و زنجیر است.فاده می شود و این بالابرها در مقایسه با بالابر هیدرولیکی از امنیت کمتری برخوردارند. لازم به توضیح است. که بگوییم ؛ با اضافه کردن سیستم ضد سقوط و پاراشوت می توان امنیت نسبی بالابر را بیشتر کرد. ولی با این حال این نوع بالابرها برای جابه جایی افراد به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

تیم تخصصی رباتیک هایپر صنعت فامکو، با توجه به حضور بیش از دو دهه این شرکت در صنایع مختلف کشور اعم از صنایع سبک و صنایع سنگین، این آمادگی را دارد که با بهره گیری از مهندسین دوره دیده در کشورهای پیشتاز در عرصه ربات جابجا کننده مواد، فنی ترین و تکنیکی ترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه نموده و خدمات مربوطه را از صفر تا صد اعم از تحقیق و تامین، انتخاب فنی مهندسی، اجرا، برنامه ریزی و در نهایت خدمات پس از فروش، اعم از سرویس و نگهداری و تعمیرات را به شما صنعتگران گرامی ارائه نماید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر