فروش بالابر و جابه جا کننده در شهرک صنعتی قرچک

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


ویژگی های بالابر صنعتی آرینا صنعت توانسته این بالابر را از سایر بالابرهای صنعتی موجود در بازار متمایز نماید. به طور کلی یک بالابر صنعتی ایده آل بایستی ویژگی های مختلفی داشته باشد. بالابر صنعتی آرینا صنعت موفق بوده تا تعداد زیادی از این ویژگی ها را در خود جای دهد. در ادامه به مهم ترین این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

بالابرهای آکاردئونی (Scissor) یا قیچی به انواع مختلفی مانند آکاردئون خودکششی، بالابرهای زنجیری و بالابرهای کابلی تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارند اما ویژگی مشترک همه آنها قدرت بسیار بالا و ایمنی زیاد است..

اما اگر ابعاد بالابر به اندازه ای بزرگ باشد که قابلیت جا دادن حجم بیشتری از بار را درون خود داشته باشد، فرآیندها با سرعت و کارایی بیشتری نیز اجرا خواهند شد. بنابراین بسته به نیاز مشتری، ابعاد بالابر می تواند متفاوت باشد که در نهایت روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.



( فروش ) های دیگر