فروش بالابر و جابه جا کننده در شهرک صنعتی پیشوا

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


بالابرهای صنعتی در مکان‌هایی است.فاده می‌شوند که فضای بزرگ و وسیع دارند و همچنین نیاز به قدرت بیشتری لازم است.. این بالابرها مناسب فضای کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی هستند و برای جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرند. کاربردهای دیگر آن شامل انتقال آب از داخل چاه، حمل بارهای داخل کامیون و بارگیری در کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ است.. بالابرهای صنعتی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.

اما سوالی که در مورد این نوع بالابرها ممکن است. ذهن شما را درگیر کند ، این است. که ؛ وینچ چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که وینچ ترکیبی از الکتروموتور، گیربکس و کابل می باشد. عملکرد وینچ به این شکل است. که ؛ الکتروموتور نیروی محرکه ای تولید می کند. این نیرو از طریق گیربکس به میل ترانس انتقال می یابد. در نتیجه درام و در نهایت کابل ها چرخش می یابند و کابین بالابر به حرکت در می آید.

گاهی اوقات به بالابرهایی نیاز داریم که زیبایی زیادی داشته باشند و در عین حال صدای کمی نیز تولید کنند. مثلاً در رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای دسترسی به انبار چنین بالابری نیازی است. تا زیبایی محیط کار و آرامش آن حفظ شود. بالابرهای هیدرولیکی مناسب‌ترین گزینه برای چنین حالتی هستند.



( فروش ) های دیگر