خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در لواسان

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


تیم تخصصی رباتیک هایپر صنعت فامکو، با توجه به حضور بیش از دو دهه این شرکت در صنایع مختلف کشور اعم از صنایع سبک و صنایع سنگین، این آمادگی را دارد که با بهره گیری از مهندسین دوره دیده در کشورهای پیشتاز در عرصه ربات جابجا کننده مواد، فنی ترین و تکنیکی ترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه نموده و خدمات مربوطه را از صفر تا صد اعم از تحقیق و تامین، انتخاب فنی مهندسی، اجرا، برنامه ریزی و در نهایت خدمات پس از فروش، اعم از سرویس و نگهداری و تعمیرات را به شما صنعتگران گرامی ارائه نماید.

بالابرهای صنعتی در مکان‌هایی است.فاده می‌شوند که فضای بزرگ و وسیع دارند و همچنین نیاز به قدرت بیشتری لازم است.. این بالابرها مناسب فضای کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی هستند و برای جابه‌جایی بارهای بسیار سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرند. کاربردهای دیگر آن شامل انتقال آب از داخل چاه، حمل بارهای داخل کامیون و بارگیری در کارخانه‌ها و انبارهای بزرگ است.. بالابرهای صنعتی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند.

اگرچه کارهای ربات جابجا کننده مواد در مقایسه با سایر برنامه های ربات معمولا ساده تر هستند، اما ارزش آن را دارد که به دنبال راه حل برنامه نویسی باشید که کار برنامه نویسی را تا حد امکان آسان کند. بهتر است. این کار را به تیم تخصصی رباتیک هایپر صنعت فامکو بسپارید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر