فروش بالابر و جابه جا کننده در لواسان

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.


بالابرهای ثابت همانگونه که از نامشان پیداست بعد از نصب و راه اندازی در جای خود ثابت و بی حرکت می باشند. این نوع بالابرها فقط قابلیت جابجایی عمودی را دارند. این نوع بالابرها درکارگاه ها و کارخانه ها برای است.فاده در خطوط تولید، بالابر مغازها، بالابر انبارها، بالابرهای فروشگاهی و بالابر خانه ها برای جابجایی و حمل نفر و بار بین طبقات و همچنین ازبین بردن اختلاف سطح ها در باراندازها کاربرد دارند.

گاهی به دلیل ساخت نامناسب و یا کمبود فضا در خانه‌ها امکان است.فاده از آسانسور وجود ندارد اما ممکن است. اعضایی که در خانه سکونت دارند افرادی مانند سالمندان یا دارای محدودیت حرکتی باشند و نتوانند روزانه از پله‌ها بالا و پایین روند.

کم مصرف بودن برق این دستگاه در کنار است.فاده از سیستم برق رسانی با ولتاژ پایین موجب شده تا هیچ گونه سوانحی از بابت برق گرفتگی، کارکنان را تهدید نکند. خرید بالابر صنعتی آرینا صنعت در کنار ایمنی بالا برای شما صرفه اقتصادی نیز به همراه خواهد داشت.



( فروش ) های دیگر