خدمات و سرویس بالابر و جابه جا کننده در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


آمارها نشان داده است. که حدود درصد از مرگ‌ومیرهای ساختمانی ناشی از حوادث بالابرها هستند. خطراتی که در این زمینه وجود دارد شامل برق‌گرفتگی، نقص فنی، سقوط افراد یا اشیا، برخورد با سقف یا اشیا و برخور‌د با گوشه‌های نوک‌تیز است.. با توجه به این قضیه، لازم است. موارد ایمنی را رعایت نماییم.

یکی از مهم ترین ارکان در واحدهای تولیدی و صنعتی، مساله بسته بندی و جابجایی قطعات و محصولات می باشد که این موضوع، هزینه های بسیار زیادی را به این مجموعه ها تحمیل می کند. این هزینه ها به قدری زیاد است. که اگر مدیریت نشود، ممکن است. منجر به ورشکستگی شرکت های کوچک شود. از طرفی جابجایی مواد و قطعات در خط تولید، یک کار تکراری بوده که می تواند باعث خستگی انسان شده و همچنین ایمنی او را به خطر اندازد. برای حل این مشکل است.فاده از اتوماسیون صنعتی، یکی از بهترین راه کار ها می باشد و ربات جابجا کننده مواد، بهترین و مناسب ترین ابزار اتوماسیون صنعتی در این راستا است.. ربات جابجا کننده مواد و قطعات، با ارائه به موقع محصولات با کیفیت، کارایی خط تولید را افزایش داده و رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

استفاده از قطعات با کیفیت در بالابر صنعتی موجب افزایش قیمت آن خواهد شد. اما این افزایش قیمت در نهایت به نفع شما و کارکنان تان خواهد بود چرا که شما را از هرگونه خطر و آسیبی در امان می دارد. مجموعه صنعتی آرینا صنعت با است.فاده از با کیفیت ترین قطعات تولید، اقدام به تولید و عرضه ی بالابر صنعتی نموده است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر