فروش بالابر و جابه جا کننده در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بالابرهای ثابت جزء بالابرهای هیدرولیکی محسوب می‌شوند که در محلی ثابت نصب شده و برای جابه‌جایی بار مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در مقایسه بالابرهای ثابت و متحرک از لحاظ قدرت، باید دانست که قدرت بالابرهای ثابت به مراتب بیشتر است.. بالابرهای ثابت به چند دسته بوم لیفت، کابلی و زنجیری، آکاردئونی و جک عمودی تقسیم می‌شوند.

نوع دیگری از بالابرهای متحرک هستند که با مکانیزم تلسکوپی کار می کنند . در این نوع بالابرها جک های هیدرولیک و بازوهایی هیدرولیکی به شکل یک تلسکوپ داخل یکدیگر قرار می گیرند و در زمان انجام کار به بیرون هدایت می شوند. و امکان دسترسی افقی و عمودی را فراهم می کنند.

نوع مکانیزم به کار رفته در بالابرهای ساختمانی به عوامل مختلفی مانند محیط کار، قیمت محصول، قدرت، و ظرفیت آن بستگی دارد. بالابرهای ساختمانی از قسمت‌ها و اجزای مختلفی مانند الکترو موتور، گیربکس، وینچ یا همان قرقره، سیم بکسل، پاکت ویژه حمل مصالح، جعبه و پایه بالابرها تشکیل شده‌ است..



( فروش ) های دیگر