فروش بالابر و جابه جا کننده در چهاردانگه

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


مهمترین ابزار و تجهیزاتی که مهندسان و معماران در ساختمان‌سازی و ساخت­و­ساز برج‌ها است.فاده می‌کنند بالابرهای ساختمانی هستند. می‌توان گفت که اگر بالابرهای ساختمانی وجود نداشتند تقریباً برجی ساخته نمی­شد چراکه امکان انتقال و جابه‌جایی مصالح وجود نداشت.

ویژگی های بالابر صنعتی آرینا صنعت توانسته این بالابر را از سایر بالابرهای صنعتی موجود در بازار متمایز نماید. به طور کلی یک بالابر صنعتی ایده آل بایستی ویژگی های مختلفی داشته باشد. بالابر صنعتی آرینا صنعت موفق بوده تا تعداد زیادی از این ویژگی ها را در خود جای دهد. در ادامه به مهم ترین این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد.

البته است.فاده این وسیله فقط برای بالابردن افراد نیست و می‌توان از آن برای جابه‌جایی وسایل و تجهیزات و بارها نیز است.فاده کرد. در دنیای مدرن با توجه به وجود آپارتمان‌ها و برج‌های بلند، قطعاً جابه‌جایی تجهیزات و بارها بدون است.فاده از



( فروش ) های دیگر