جایی که حتی میتوانید در مدرسه اسکی دیزین ثبتنام کرده و اسکیکردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. میتوانید به هتلهای جذاب دیزین سر بزنید، در رستورانهای آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!
مسیر شمیرانات به تهران نزدیکتر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول میکشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.
تنها پیست اسکیای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکیبازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستانها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بینالمللی اسکی روی چمن، دوچرخهسواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایتسواری و غیره را فراهم میکند.
مخلوطهای بتن با مقاومت زیادی که دارای مقدار زیادی مصالح ریز دانه (سیمان و پوزولان) بوده و با نسبت کم آب به سیمان و ماده افزودنی روان کننده معمولی ساخته شوند در مراحل اولیه مخلوط هایی چسبنده و سخت هستند. بتن ریزی و تراکم مخلوط های با اسلامپ صفر ، بسیار مشکل است.. ولی است.فاده از فوق روان کننده این مشکل را حل کرده و در حال حاضر امکان تولید بتن با قوام زیاد وجود دارد. همچنین پمپاژ و یا است.فاده از شوت بلند برای انتقال بتن ، بدون احتمال خطر جداشدگی سنگدانه ها ، حتی در نسبت آب به سیمان بسیار کم . ، به راحتی امکان پذیر است..
بتن های دارای فوق روان کننده ، معمولا بیشتر از بتن معمولی ، از فقدان حبابهای هوا و فضاهای خالی افزایش یافته ، دچار مشکل می شوند. با این وجود ، گرچه اندازه فضاهای خالی بتن های حاوی فوق روان کننده ، از um تجاوز می کند اما دوام آنها در برابر یخ زدن آب شدن ، که براساس است.اندارد
در سالهای اخیر کارشناسان با بررسی سازه های بتنی به ویژه در محیط های خورنده و سخت ، متوجه شدند که مقاومت فشاری بتن نمی تواند به تنهایی پاسخگوی کلیه انتظارات از بتن باشد و لازم است. در طراحی بتن برای اهداف مختلف علاوه بر مساله مقاومت و تحمل بارها ، بر خواص دیگر بتن به ویژه پایایی و دوام آن نیز توجه کافی شود .
براساس اصول طراحی مخلوط های بتن با مقاومت زیاد ، کسب مقاومت زیاد بتن با کاهش تخلخل و ناهمگنی و ترکهای مویین ، در خمیر سیمان و ناحیه انتقال امکان پذیر است.. از آنجایی که وجود ترک های مویین زیاد در بتن معمولی ، مبنای رفتار تنش کرنش ،
غالبا ساخت بتنی با مقاومت فشاری در حدود Mpa با کاهش نسبت آب به سیمان تا حد . امکان پذیر است. . ساخت بتنی با مقاومت زیاد و در حد Mpa و است.فاده از آن در ساخت سازه های مختلف به ویژه ساختمان های بلند ، در کشورهای پیشرفته دنیا رواج یافته ساخت . از جمله مزایای این بتن ها می توان به مقاومت فشاری و مقاومت کششی بالا ، مدول الاستیسیته بیشتر و نفوذ پذیری کمتر آن ها اشاره کرد . از عوامل موثر در رسیدن به چنین مقاومت های بالا در بتن ، است.فده از شن و ماسه مقاوم و با شکل مناسب ، افزایش مقدار سیمان مصرفی ، محدود کردن اندازه بزرگترین سنگدانه ، است.فاده از ماسه با مدول نرمی مناسب و نسبت ماسه به سیمان مناسب برای همگنی بیشتر آن می باشد . همچنین با است.فاده از مواد بسیار ریزدانه و با اندازه هایی کمتر از دهم میکرون مانند دوده سیلیس می توان مجموعه ای متراکم تر و با تخلخل بسیار کم را تهیه نمود .