تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.
شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.
که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران خیابان قرمز- شهرک زواره ای شهرک کاظم اباد
خواصّ این نوع بتن، برتر از بتن های سیمانی بود و گاهی خواصّ منحصر به فردی از خود نشان می دهد. با توجّه به نیاز بیشتر به است.حکام در سازه ها و برتری های این نوع بتن، بتن پلیمری مورد علاقه دانشمندان واقع شد و با وجود آنکه مدّت زیادی از اختراع آن نمی گذرد و علیرغم قیمت بالایی نیز که داراست مورد است.قبال روزافزون قرار گرفته است..
دانشمندان به دنبال موادّی هستند که در ضمن مسلّح کردن بتن، دارای وزن کمتر، مقاومت بیشتر در برابر عوامل جوّی، رفتار بهتر در بارگذاری های متناوب باشد و بتواند مقاومت خود را در دماهای بالا مثل دمای کوره حفظ کند و …..از این قبیل.
بتن های پلیمری غیر جامد بر اساس فرایند پلیمریزاسیون تولید می شوند. پلیمریزه شدن به معنای وصل شدن واحدهای مونومر به همدیگر است. که به رشته یا شبکه های مولکولی سطحی و یا فضایی تبدیل می شوند و دارای وزن مولکولی بالایی هستند که پلیمر را تشکیل می دهند. انواع بتن پلیمری که تحت این فرایند تشکیل می شوند به یکی از دسته های زیر تعلق دارند:
بتن پلیمری در ساخت است.خرهای شنا، مخازن آب، سازه های فاضلاب، کانال های زهکشی، همچنین در تعمیرات سازه های بتنی و لوله هایی که به پوشش نیاز ندارند، بسیار مناسب است.. انواع مختلفی از رزین هایی که در ساخت این بتن است.فاده می شوند، عبارتند از: رزین های فوران، اکریلیک و است.ایرن-اکریلیک، وینیل است.ات-اتیلن (VAE)، پلی وینیل است.ات (PVA)، رزین است.ایرن بوتادین (SBR)، متیل متاکریلات (MMA) و غیره می باشند.
در بتن های معمولی اغلب مشکل خوردگی توسط گازهای اکسید کننده و مایعات وجود دارد؛ زیرا مقاومت چندانی در برابر این مواد ندارند؛ اما میتوان با جایگزینی کامل مواد پلیمری در بتن ها ترکیبی ایجاد کرد که مقاومت بالایی در برابر عوامل خورنده شیمیایی داشته باشند. از طرفی بتن های پلیمری نیاز به زمان کمتری برای پخت و جذب کامل آب دارند. همچنین ریختن آنها در قالب ها آسان تر و سریع تر انجام می شود. با تمام این خصوصیات قیمت بتن های پلیمری از بتن های معمولی بالاتر است.؛ اما زمانی که به خواص ایجاد شده در آنها نگاه می کنیم واقعاً توجیه اقتصادی دارند و در دراز مدت مقرون به صرفه می باشند. در برخی شرایط نیز چاره ای جز است.فاده از بتن های پلیمری نداریم؛ مثلاً زمانی که بتن در برابر مواد شیمیایی خاصی قرار دارد و احتمال پدیده کاویتاسیون وجود خواهد داشت باید حتماً از بتن های پلیمری است.فاده نمود.