مشاوره و اجرا برد الکترونیک در اسلامشهر

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..


بردهای انعطاف‌پذیر سخت بهترین‌ها هستند و از ترکیب هر دو نوع مهم بردهای PCB ساخته شده‌اند که در بخش‌های قبل آن‌ها را معرفی کردیم. بردهای انعطاف‌پذیر از چند لایه PCB منعطف تشکیل شده‌اند که به تعدادی از لایه‌های PCB سخت متصل شده‌اند.

تکامل بردها همچنین باعث پیشرفت در مواد PCB شده است.. دیگر PCBها صرفاً از فویل مسی با فایبرگلاس ساخته نمی‌شوند. مواد جدید شامل آلومینیوم، تفلون و حتی پلاستیک‌های منعطف نیز در ساخت آن‌ها به‌کار می‌رود. پلاستیک‌های منعطف و آلومینیوم، منجر ساخت محصولاتی مانند PCBهای انعطاف‌پذیر سخت و با پشتی آلومینیومی برای رفع مشکلات رایج مرتبط با بسیاری از صنایع شده است..

طراحی بردهای صنعتی از یک ایده که توسط  کارفرما آغاز می شود، طراح محصولی را با مجموعه ای از قطعات، ورودی  و خروجی ها که توسط کارفرما ارائه شده تصور می کند. همه طرف های درگیر در مرحله طراحی و فرآیند تولید باید دائما در تماس باشند تا ایده محصول را بارور ببینند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر