مشاوره و اجرا برد الکترونیک در بازار لاله زار

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همه این مزایا باعث می‌شود که PCB آلومینیومی انتخابی عالی برای کاربردهایی باشد که نیاز به خروجی‌های توان بالا در تحمل‌های بسیار کم دارند، از جمله چراغ‌های راهنمایی، روشنایی خودرو، منابع تغذیه، کنترل‌کننده‌های موتور و مدارهای با جریان بالا.

برای آشنایی بیشتر با انواع برد الکترونیکی و مدارهای الکترونیکی، پیشنهاد می‌کنیم به فیلم آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها مراجعه کنید که توسط فرادرس تهیه و تدوین شده است.. مدت این آموزش ویدیویی ساعت و دقیقه است. و در فصل تدوین شده است.. در درس اول آموزش، با تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات آشنا می‌شوید و در درس دوم مقدمات الکترونیک را فرا می‌گیرید. درس سوم درباره آشنایی با دستگاه‌های اندازه‌گیری است. و قطعه‌شناسی و نحوه آزمایش سالم بودن قطعه در درس چهارن ارائه شده است.. آشنایی با آی‌سی‌های اصلی موبایل و وظایف آن‌ها، مبحث مهم درس پنجم است.. نقشه‌خوانی از مهارت‌های لازم برای تعمیرات است. که در درس ششم ارائه شده است..

برخلاف PCBهای صلب که در آن‌ها از مواد غیرمتحرک مانند فایبرگلاس است.فاده می‌شود، بردهای مدار چاپی انعطاف‌پذیر از موادی مانند پلاستیک ساخته شده‌اند که می‌توانند خم شوند و حرکت کنند. مانند PCBهای صلب، PCBهای انعطاف‌پذیر در طرح‌هایی با تک، دو یا چند لایه عرضه می‌شوند. از آنجا که این نوع برد الکترونیکی باید روی مواد انعطاف‌پذیر چاپ شود، PCB انعطاف‌پذیر هزینه ساخت بیشتری دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر