فروش برد الکترونیک در تهران

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..


امروزه بسیار از دستگاه های الکتریکی به وسیله بردهای الکترونیکی قابل است.فاده هستند، در واقع می توان گفت بدون بردهای الکترونیکی از هیچ دستگاه هوشمندی نمی توان است.فاده کرد. در صورت خراب شدن هر یک از قسمت های بردهای چاپی، عملکرد دستگاه شما را با مشکل روبه رو می کند. کیفیت قطعات است.فاده شده در برد دستگاه ممکن است. به مرور زمان کم شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. با توجه به موارد گفته شده امروزه تعمیرات بردهای الکترونیکی به یکی از موضوعات چالش برانگیز تبدیل شده است..

IGBT . آی جی بی تی : برای است.فاده ی همزمان از مزیت های ترانزیستور های BJT و MOSFET، ترانزیستورهای IGBT معرفی شدند. آی جی بی تی ها برای بسیاری از بردهای الکترونیکی صنعتی کاربرد دارند. از جمله در بردهای PWM (مدولاسیون پهنای باند)، سروو موتورها و موتورهای سه فازی که به رنج کنترل دینامیکی بالا و نویز کم نیاز دارند و همچنین بردهای UPS و سایر بردهای قدرتی که به سوییچینگ بالا احتیاج دارند.

بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.



( فروش ) های دیگر