فروش برد الکترونیک در جنوب تهران

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


چنین بردی که نمایشگر داشته باشه چقدر هزینه داره؟؟؟ ببینید چندین فرایند شیمیایی توی دستگاه انجام میشه دقیقا مثل ماشین لباس شویی الان ثبت اختراعش نگرفتیم و داریم بصورت امایشی کار می کنم تا در نهایت - دستگاه تولید کنم نکته مهم همکاری مستمر شما با ماست تا نمونه اولین دستگاه به ایدال ما برسه

در PCBهای نصب سطحی از سیم به‌عنوان اتصال‌دهنده است.فاده نمی‌شود. در عوض، بسیاری از پایه‌های کوچک مستقیماً به برد لحیم می‌شوند، به این معنی که خود برد به‌عنوان سطح سیم‌کشی برای اجزای مختلف است.فاده می‌شود. این امر اجازه می‌دهد تا مدارها فضای کمتری را اشغال کنند. بدین ترتیب، فضایی آزاد می‌شود و برد می‌تواند عملکردهای بیشتری را معمولاً در سرعت‌های بالاتر و وزن سبک‌تر از برد سوراخ کامل انجام دهد.

مدارها و قطعات یک برد PCB دولایه معمولاً به یکی از این دو روش متصل می‌شوند: با است.فاده از یک سوراخ کامل یا با است.فاده از یک پایه نصب سطحی. اتصال از طریق سوراخ به این معنی است. که سیم‌ها یا پایه‌های کوچک، از طریق سوراخ‌ها تعبیه می‌شوند. برای آشنایی با قطعات نصب سطحی، پیشنهاد می‌کنیم آموزش‌های «



( فروش ) های دیگر