مشاوره و اجرا برد الکترونیک در جنوب تهران

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


علاوه بر آن حوزه‌های اصلی است.فاده، PCB‌های آلومینیومی را می‌توان در کاربردهایی که به درجه بالایی از پایداری مکانیکی نیاز دارند یا جایی که PCB ممکن است. در معرض سطوح بالایی از است.رس مکانیکی باشد، به‌کار برد. آن‌ها نسبت به بردهای فایبرگلاس کمتر در معرض انبساط حرارتی هستند، به این معنی که سایر مواد روی برد، مانند فویل مسی و عایق، کمتر ممکن است. پوسته‌پوسته شوند و طول عمر محصول را بیشتر کند.

اولین مرحله در QC و عیب یابی مدارات الکترونیکی هنگام مونتاژ قطعات بر روی PCB انجام می گیرد هنگامی که هر کدام از قطعات روی فایل یا نقشه را بررسی کرده و روی برد مونتاژ می کنیم، اولین مرحله چک کردن اتفاق می افتد. بعد از مرحله مونتاژ، چک چشمی را داریم که هدف از آن اطمینان از اتصال کامل قطعات به برد الکترونیکی و عدم قلع سردی یا عدم اتصال است..

شاید بتوان گفت که PCBهای صلب بیشترین تعداد PCBهای تولیدشده را تشکیل می‌دهند. این PCB‌ها در هر جایی که نیاز است. خود PCB به یک شکل تنظیم شود و تا پایان عمر دستگاه به همین شکل باقی بماند به‌کار می‌روند. PCBهای سخت می‌توانند هر تعداد لایه داشته باشند، از یک PCB تک‌لایه ساده تا یک PCB چند‌لایه مانند هشت‌لایه یا ده‌لایه. همه PCBهای سخت ساختارهای تک‌لایه، دولایه یا چندلایه دارند، بنابراین کاربرد همه آن‌ها یکسان است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر