فروش برد الکترونیک در دماوند

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


در این مرحله برد ها اگر نیاز به شستشو داشته باشند با محلول های مجاز که خاصیت خورندگی نداشته باشند با دستگاه Ultrasonic شسته شده و خشک خواهد شد و سپس پس از بازبینی نهایی توسط اپراتور با دستکش های آنتی است.اتیک با نایلون های آنتی است.اتیک بسته بندی خواهد شد.

. ترایاک: تریاک در اصل یک المان نیمه‌هادی سه ترمیناله است. که عبور جریان را کنترل می‌کند. تریاک دارای قابلیت هدایت جریان به صورت دوطرفه و قابل کنترل است. و به همین علت به عنوان قطعه‌ای مناسب برای بردهای الکترونیکی صنعتی ای است. که در آن‌ها از جریان متناوب AC برای کاربردهای سوییچینگ است.فاده می‌شود. چرا که ترایاک ها می توانند جریان های بالا را در هر دو سیکل مثبت و منفی جریان AC سوییچ (تعویض) کنند.

پس از قطعه گذاری نوبت به پخت در دستگاه Reflow Oven می رسد. در این مرحله منحنی دمایی قلع و منحنی Soldering قطعات نصب شده روی برد بررسی شده و یک منحنی کاری برای دستگاه مشخص می شود و پس از رسیدن دستگاه به دمای مورد نظر اجازه ورود PCB به Oven داده می شود، بعد از گذر کردن برد از مناطق دمایی مختلف دستگاه در منطقه انتهایی عمل سرد شدن اتفاق می افتد و برد از دستگاه خارج خواهد شد.



( فروش ) های دیگر