فروش برد الکترونیک در دیزین

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اطلاع‌رسانی روابط عمومی پیست اسکی بین‌المللی دیزین، این مجموعه از روز پنجشنبه دی ماه به‌صورت آزمایشی و با ظرفیت محدود، پذیرای ورزشکاران و گردشگران است.. تا بازگشایی کامل مجموعه امکان تهیه بلیط تنها با مراجعه حضوری فراهم است..

البته بعد از انقلاب اسلامی با توجه به عدم رسیدگی به دستگاه پیست این مکان بالغ بر سی سال تا اواخر سال ۸۵ تعطیل بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دوباره فعالتی خود را آغاز کرد، در اواخر سال اعضای فدراسیون جهانی اسکی وارد ایران شدند تا کلنگ ایجاد اولین پیست اسکی روی چمن ایران زده شود تا این مکان به یک جاذبه تفریحی چهار فصل تبدیل شود، این پیست ۵ متری میزبان بازی های بین المللی و ترمینات تیم ملی اسکی روی چمن ایران در همه رده های سنی است. که نشان دهنده ی کیفیت بالای پیست است.، علاوه بر اسکی تفریحات و رشته های ورزشی دیگری ملی همچون تیراندازی با کمان، کایت سواری، دوچرخه سواری کوهستان، مدرسه بین المللی اسکی و هتل جهانگردی دیزین برای اقامت گردشگران و اسکی بازان در طول شب تاسیس شد.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.


شرکت میکروالکترونیک تمامی برد های دستگاه های شما در صنایع مختلف اعم از صنایع چاپ، صنایع فولاد، صنایع ریسندگی و بافندگی، دستگاه های کرونا، جت پرینتر های صنعتی، جت پرینتر های دستی، بردهای درایو، منابع تغذیه، ترانس های سوئیچینگ و بردهای ولتاژ را تعمیر و در صورت در خواست شما جایگزین می کند. گاهی سنسور دستگاهی معیوب می گردد، و نمونه های داخل بازار را نمی توان جایگزین آنها کرد. لذا در صورت درخواست سنسور دیگری را با برد واسط جایگزین و یا سنسور مورد نظر را به کشور وارد می نماییم . این شرکت تمامی قطعاتی که در کشور وجود نداشته باشد و یا کیفیت لازم را دارا نباشند به صورت مستقیم وارد می نماید.

زیرا از آنجایی که معمولاً بردهای الکترونیکی دارای المان های زیاد و متنوعی هستند و هرگونه ایراد در مونتاژ آنها ، صرف وقت و هزینه انسانی زیادی به شرکت های تولیدی تحمیل می کند ؛ نیاز به دقت، تجربه و تخصص در مونتاژ بردهای الکترونیک اجتناب ناپذیر است. از طرفی پرداختن به مسائل ذکر شده باعث می گردد تمرکز بر فعالیت اصلی دچار خدشه گردد؛ به همین دلیل به کارگاه های تولیدی، توصیه می شود تولید و مونتاژ بردهای است.فاده شده در دستگاه های تولیدی خود را برون سپاری  کنند.

طراحان می‌توانند با لایه‌های فراوان بردهای مدار چاپی، طرح‌های بسیار ضخیم و پیچیده‌ای بسازند که برای طیف وسیعی از کارهای پیچیده الکتریکی مناسب هستند. کاربردهایی که PCBهای چندلایه در آن‌ها به‌کار می‌روند، عبارتند از سرورهای فایل، ذخیره‌سازی داده‌ها، فناوری GPS، سیستم‌های ماهواره‌ای، تجزیه‌و‌تحلیل آب‌و‌هوا و تجهیزات پزشکی.



( فروش ) های دیگر