مشاوره و اجرا برد الکترونیک در دیزین

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی بین المللی دیزین که با بارش نخستین برف زمستانی و برف کوبی ایده آل برای است.فاده افراد حرفه ای، اعضای تیم ملی و اعضای سفارتخانه های مقیم داخل تهران می شود و افراد آماتور نمی توانند در آن محدوده اسکی بازی کنند، اگر دارای لوازم اسکی نیستید می توانید از فروشگاه مقابل پارکینگ تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.


جواب این سوال را می توان تنها از افراد متخصص جویا شد. در بیشتر موارد مدار چاپی دستگاه ممکن است. با مشکل روبه رو شود، در چنین شرایطی می توان با تعمیر و تعویض قطعه ای از مدار، آن ها را تعمیر کرد. اما شدت آسیب های وارد شده به مدار الکترونیکی گاهی اوقات بسیار شدید است. به طوری که تعمیر آن هیچ گونه فایده ای نداشته و تنها باید آن ها را تعویض کرد.

PCBهای چندلایه از مجموعه‌ای از سه یا چند PCB دولایه تشکیل شده‌اند. این بردها با یک چسب مخصوص به هم محکم می‌شوند و بین قطعات عایق قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که حرارت اضافه هیچ یک از قطعات را ذوب نمی‌کند. PCBهای چندلایه در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، برای مثال می‌توانند چهارلایه، ده‌لایه، دوازده‌لایه‌ و… باشند. بزرگ‌ترین PCB چندلایه‌ای که تاکنون ساخته شده است. لایه ضخامت دارد.

بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر