فروش برد الکترونیک در شمال تهران

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

یکی از بهترین ویژگی های منطقه تهران و به ویژه محله های شمال تهران دسترسی بسیار آسانی که در آن وجود دارد می باشد. در واقع اگر قصد داشته باشید که به هر نقطه از این منطقه بروید به سادگی و با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در این منطقه از پایتخت مترو، خطوط بی آر تی، خطوط اتوبوس و همچنین پایانه های تاکسیرانی اشاره کرد. در نتیجه کافیست قصد داشته باشید که به محله های شمال تهران واقع در منطقه بروید. در کوتاه ترین زمان می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..


پس از قطعه گذاری نوبت به پخت در دستگاه Reflow Oven می رسد. در این مرحله منحنی دمایی قلع و منحنی Soldering قطعات نصب شده روی برد بررسی شده و یک منحنی کاری برای دستگاه مشخص می شود و پس از رسیدن دستگاه به دمای مورد نظر اجازه ورود PCB به Oven داده می شود، بعد از گذر کردن برد از مناطق دمایی مختلف دستگاه در منطقه انتهایی عمل سرد شدن اتفاق می افتد و برد از دستگاه خارج خواهد شد.

مخابرات و شبکه موبایل نیز از مباحث تخصصی تعمیرات است. که به طور کامل در درس هفتم مورد بحث قرار گرفته است.. عیب‌یابی و تست جریان‌کشی از مهم‌ترین مباحث این آموزش هستند و به ترتیب در درس‌های هشتم و نهم به طور کامل معرفی شده‌اند. در نهایت، در درس دهم، با اصول و مهارت‌های فنی تعمیرات موبایل و تبلت آشنا خواهید شد.

زیرا از آنجایی که معمولاً بردهای الکترونیکی دارای المان های زیاد و متنوعی هستند و هرگونه ایراد در مونتاژ آنها ، صرف وقت و هزینه انسانی زیادی به شرکت های تولیدی تحمیل می کند ؛ نیاز به دقت، تجربه و تخصص در مونتاژ بردهای الکترونیک اجتناب ناپذیر است. از طرفی پرداختن به مسائل ذکر شده باعث می گردد تمرکز بر فعالیت اصلی دچار خدشه گردد؛ به همین دلیل به کارگاه های تولیدی، توصیه می شود تولید و مونتاژ بردهای است.فاده شده در دستگاه های تولیدی خود را برون سپاری  کنند.



( فروش ) های دیگر