مشاوره و اجرا برد الکترونیک در شمال تهران

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :


از تینر نیز می‌توان برای تمیز کردن برد الکترونیکی است.فاده کرد. تینر نوعی حلال تمیز کننده است. که سرعت تبخیر بالایی دارد. سطح برد الکترونیکی را به تینر آغشته کرده و پیش از آنکه خشک شود با برس یا مسواک شروع به تمیز کردن سطح کنید. در پایان با یک پارچه‌ی نخی بدون پرز آن را تمیز کنید.

بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.

شاید بتوان گفت که PCBهای صلب بیشترین تعداد PCBهای تولیدشده را تشکیل می‌دهند. این PCB‌ها در هر جایی که نیاز است. خود PCB به یک شکل تنظیم شود و تا پایان عمر دستگاه به همین شکل باقی بماند به‌کار می‌روند. PCBهای سخت می‌توانند هر تعداد لایه داشته باشند، از یک PCB تک‌لایه ساده تا یک PCB چند‌لایه مانند هشت‌لایه یا ده‌لایه. همه PCBهای سخت ساختارهای تک‌لایه، دولایه یا چندلایه دارند، بنابراین کاربرد همه آن‌ها یکسان است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر