فروش برد الکترونیک در شهر جدید اندیشه

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


کادر مجموعه تخصصی میکروالکترونیک در زمینه تعمیر و اصلاح بردهای الکترونیکی مهارت و تسلط کافی دارند. این مجموعه قادر است. با به کارگیری تجهیزات و دستگاه های مخصوص، بردهای دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کند. مهندسین این مجموعه به وسیله اسیلوسکوپ ها، قدرت سیگنال و شکل موج نقاط مختلف برد را بررسی می کنند و سپس قسمت های آسیب دیده آن را مشخص کرده و در نهایت اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر می کنند. کوچک ترین حرکت اشتباهی در زمان تعمیر بردهای الکترونیکی، ممکن است. کارکرد دستگاه را با مشکل جدی ای رو به رو کند، از این جهت بسیار مهم است. که تعمیر برد دستگاه های خود را به افراد خبره در این زمینه بسپارید.

از آنجا که در PCBهای تک لایه/یک‌طرفه مدارها و قطعات مختلف فقط به یک طرف لحیم می‌شوند، طراحی و ساخت آن‌ها آسان است.. این محبوبیت به این معنی است. که می‌توان آن‌ها را با هزینه کم خریداری کرد، مخصوصاً برای سفارشات با حجم بالا. مدل کم‌هزینه و با حجم بالا بدین معنی است. که معمولاً برای کاربردهای مختلفی از جمله ماشین‌حساب، دوربین‌ها، رادیو، تجهیزات است.ریو، درایوهای حالت جامد، چاپگرها و منابع تغذیه است.فاده می‌شوند.

در این چرخه بزرگ الکترونیک این شرکت ‌ها قابلیت ارائه خدماتی مثل خرید قطعات الکترونیکی، خرید برد مدار چاپی و مونتاژ برد های الکترونیکی را به صورت یکجا دارند و تولید کننده می تواند تمام این مراحل را تحت عنوان PCBA یکجا سفارش دهد که به نظر بهترین و کم دردسر ترین راه در مسیر تولید خواهد بود.



( فروش ) های دیگر